فراخوان ششمین کنگره ملی «خلیج فارس» منتشر شد
کد خبر: 3879324
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

فراخوان ششمین کنگره ملی «خلیج فارس» منتشر شد

فراخوان ششمین کنگره ملی فرهنگی ـ هنری «خلیج فارس» در بخش‌های شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشی‌خط منتشر شد.

فراخوان ششمین کنگره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس منتشر شد

مسعود میرزاپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری ششمین کنگره ملی فرهنگی ـ هنری «خلیج فارس» خبر داد و گفت: فراخوان این کنگره ملی، امسال در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشی‌خط منتشر شده است. این کنگره در سال‌های گذشته منحصر به شعر بود، با توجه به اینکه ظرفیت خلق آثار هنری با موضوع خلیج فارس در سایر رشته‌های ادبی و هنری وجود دارد، بخش‌های یاد شده امسال به جشنواره اضافه شد.

وی با بیان اینکه ششمین کنگره سراسری خلیج فارس به مناسبت 10 اردیبهشت‌؛ روز ملی خلیج‌فارس برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری را ایجاد زمینه برای خلق آثار ماندگار در زمینه پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس عنوان کرد و گفت: مهلت ارسال آثار برای هنرمندان در سایر رشته‌ها تا 5 اردیبهشت است. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های شعر و داستان در قالب word 2007  یا 2010 (با فونت نازنین 14) به نشانی ایمیل کنگره haf004930@gmail.com ارسال کنند.

میرزاپور ادامه داد: شاعران می‌توانند سروده‌های خود را در دو بخش کلاسیک و آزاد تا حداکثر 3 اثر و نویسندگان نیز یک اثر به نشانی کنگره ارسال کنند. عدم شرکت اثر در کنگره و جشنواره‌های دیگر و ذکر کامل مشخصات در اثر از شرایط ارسال اثر به این کنگره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان همچنین درباره بخش خوشنویسی و نقاشی‌خط گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در ابعاد حداکثر 50 در 70 به نشانی دبیرخانه: هندیجان، مجتمع خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 06152570516 و 06152570399 و 09362329420 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha