اعتکاف رمضانیه؛ جایگزین اعتکاف رجبیه در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3882440
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

اعتکاف رمضانیه؛ جایگزین اعتکاف رجبیه در چهارمحال‌وبختیاری

معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌و‌بختیاری از لغو اعتکاف رجبیه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تقویت اعتکاف رمضانیه در استان خبر داد.

اعتکاف رمضانیه جایگزین اعتکاف رجبیه در چهارمحال‌وبختیاری

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعزیزالله میراحمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از لغو شدن اعتکاف رجبیه در استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و پیشگیری از خطر انتشار کوروس کرونا، سیاست سازمان تبلیغات به عدم تشویق برای برگزاری اعتکاف رجبیه است.
وی با بیان اینکه در این شرایط مؤمنان با دعا کردن برای یکدیگر به ریشه‌کن کردن این ویروس کمک خواهند کرد و سلامت را به کشور باز می‌گردانند، ادامه داد: همت همه‌جانبه سازمان تبلیغات اسلامی بر برگزاری اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان است که فضیلت بسیاری نیز دارد.

حجت‌الاسلام میراحمدی ضمن ابراز قدردانی از مدافعان سلامت کشور که تمام قد در مقابل ویروس کرونا قد علم کرده و به کمک ملت آماده‌اند، گفت: سلامتی هم‌استانی‌هایمان برای ما بسیار ارزشمند است لذا به تبعیت از ابلاغیه کتبی از معاونت سیاسی امنیتی استانداری همه برنامه‌های جمعی از جمله اعتکاف، گردهمایی‌ها، همایش‌ها، دوره‌های آموزشی که حتی برنامه‌ریزی‌های لازم نیز انجام شده بود تا اطلاع ثانوی از سمت اداره تبلیغات اسلامی استان لغو شده است.

انتهای پیام
captcha