راه‌اندازی سامانه ۱۴۸۰ برای مقابله با استرس کرونا در لرستان
کد خبر: 3883138
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

راه‌اندازی سامانه ۱۴۸۰ برای مقابله با استرس کرونا در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از راه‌اندازی سامانه ۱۴۸۰ با هدف پاسخگویی به هم استانی‌ها در رابطه‌ با کروناویروس خبر داد و گفت: در سه روز گذشته از ۲۱۵ تماس با مرکز، ۱۷۰ مورد در ارتباط با ویروس کرونا بوده است.

راه‌اندازی سامانه ۱۴۸۰ برای مقابله با استرس کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، سامانه ۱۴۸۰ برای مقابله با استرس و اضطراب از بيماری کرونا و کاهش خروج مردم از منزل سازمان بهزيستی از ساعت هشت صبح تا بیست شب به‌صورت رايگان مشاوره روانشناسی می‌دهد.

کرم یاری، مدیرکل بهزیستی استان لرستان با بیان این‌که یکی‌ از رسالت‌های سازمان بهزیستی، ارتقای سلامت اجتماعی است، گفت: در فضای به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا صدای مشاور ۱۴۸۰ علاوه‌بر ارائه خدمات روانشناختی در حوزه‌های مختلف به‌صورت ویژه جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی از بروز این بیماری ارائه خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از ساعت هشت صبح لغایت بیست شب آماده ارائه خدمت به هم‌استانی‌هاست که در صورت لزوم و با اتخاذ تدابیر ویژه این مرکز به‌صورت تمام وقت آماده خدمت‌رسانی است.

یاری گفت: از زمان اعلام خط ۱۴۸۰ برای ارائه مشاوره برای کاهش استرس ناشی از شیوع بیماری کرونا تعداد تماس‌ها با این مرکز افزایش یافته و در سه روز گذشته از تعداد ۲۱۵ تماس با مرکز، ۱۷۰ مورد در ارتباط با ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام
captcha