کشتار مسلمانان هند نشان از سقوط انسانیت است
کد خبر: 3884890
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

کشتار مسلمانان هند نشان از سقوط انسانیت است

کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم در پیامی ضمن محکومیت کشتار مسلمانان هند، این عمل را نشان از سقوط انسانیت و قهقرای قرن بیست و یکم به سوی جاهلیت اعلام کردند.

کشتار مسلمانان هند نشان از سقوط انسانیت استبه گزارش ایکنا از قم، متن پیام کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
پس از ورود قدوم نحس شیطان بزرگ بر خاک شبه قاره، مجوز جنایت و کشتاری دیگر علیه مسلمانان صادر شد و اینبار نظامیان پلید هند با همراهی افراط گرایان هندو، مسلمانان مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون کشیدند. عمق فجایع به حدی است که قلم را یارای نوشتن آن نیست.

تصاویر دلخراش زنده به گور کردن مادر و کودک مسلمان، نشان از سقوط انسانیت و قهقرای قرن بیست و یکم به سوی جاهلیت است. ما جامعه انقلابی ایران، ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، خطبا، مداحان و اقشار مختلف شهر خون و قیام قم ضمن محکوم کردن این وحشیگری‌ها و نژادپرستی، با اعلام برائت از سکوت حکام جهان اسلام، از دستگاه دیپلماسی کشورمان و عموم متنفذین می‌خواهیم اقدامات لازم جهت فشار به دولت هند برای توقف این جنایات را به عمل آورند و به این دولت متحجّر و خونریز تفهیم کنند که از خشم انقلابی فرزندان خمینی و خامنه‌ای بهراسند.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم

انتهای پیام
captcha