«جهش تولید» راه‌کاری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3886681
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

«جهش تولید» راه‌کاری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: جهش تولید را‌ه‌کاری در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و می‌تواند بازار کسب و کار را فعال کند.

جهش تولید راه‌کاری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو، به نامگذاری شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان سال«جهش تولید» اشاه کرد و گفت: حمایت از تولید در کشور راه‌کاری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و موجب شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی و فعال‌تر شدن بازار کسب و کار در کشور می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رونق تولید و جهش آن در بخش‌های مختلف کشور، افزود: توجه به مسئله تولید می‌تواند راه‌گشا و نجات بخش اقتصاد کشور باشد و این در سایه وحدت و همدلی همه بخش‌های اجرایی کشور و آحاد جامعه قطعا محقق خواهد شد.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» و دیگر مولفه‌های آن را ناجی اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: چهل سال است جمهوری اسلامی با تحریم‌های ظالمانه و شدید از سوی مستکبران عالم و نظام سلطه مواجه است، اما این تحریم‌ها نتوانسته بر عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند و امروز هم توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و سرمایه ملی می‌تواند باعث شکوفایی و پیشرفت اقتصادی کشور باشد و این مهم در سایه توجه به توان داخلی و نیروی پر انگیزه و بانشاط و جوان کشور تحقق پیدا خواهد کرد.
شکریان امیری بهره‌گیری از سرمایه‌های عظیم انسانی در کشور را یک قدرت بالقوه دانست و تصریح کرد: سرمایه انسانی فعال و پویا می‌تواند بستر‌ساز توسعه اقتصادی در کشور باشد و موجب رشد اقتصادی شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران «جهش تولید» را عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست و بیان کرد: قطعا توجه به جهش تولید و رونق تولید در کشور می‌تواند تحریم‌های ظالمانه را در جامعه بی‌اثر یا کم‌اثر کند و این مهم با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توجه به تولید داخلی امکان‌پذیر است و در بخش تولید هم باید برنامه‌ریزی‌ها به سمت تحقیق و پژوهش باشد تا اثرات مطلوب آن وارد اقتصاد کشور شود.

انتهای پیام
captcha