مسابقه سفیران سلامت دانش‌آموزی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3887405
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

مسابقه سفیران سلامت دانش‌آموزی در فارس برگزار می‌شود

رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری مسابقه سفیران سلامت دانش‌آموزی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، بهنام لشكرآرا، رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 6 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کووید۱۹ گفت: با توجه به اینکه بهترین راه پیشگیری و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، ماندن در خانه و دوری از تماس با سایر افراد جامعه است، یكسری تدابیری در این راستا اندیشیده شده است.

وی افزود: دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با همکاری دفاتر آموزش و ارتقای سلامت، سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، کمپین هر دانش آموز یک سفیر سلامت با شعار «نه به سفر نه به دید و بازدید، سالم در خانه بمانید» در اپلیکیشن سفیران سلامت راه‌اندازی شده است.

لشكرآرا با بیان اینكه دانش‌آموزان باید مراحل مختلف را برای شرکت در این مسابقه اجرا کنند، گفت: ابتدا لینک نرم‌افزار سفیران سلامت دانش‌آموزی را از سایت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، به آدرس http://iec.behdasht.gov.ir دریافت و نرم‌افزار را نصب کنند.

وی ادامه داد: از بخش سفیران سلامت دانش آموزی، منوی کمپین نه به سفر؛ نه به دید و بازدید حاوی کلیپ کوتاه دانش‌آموزی، عکس، پیام بهداشتی و نقاشی یک مورد را انتخاب کنند و متناسب با علاقه و مهارتشان یک یا چند اثر را در بخش انتخابی وارد کنند.

رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز بیان كرد: تاریخ اعلام اسامی سفیران سلامت برگزیده و چگونگی دریافت جوایز و لوح تقدیر، در نرم‌افزار سفیران سلامت دانش‌آموزی اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لیانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲
0
0
خوبه
captcha