فعالیت‌ قرارگاه جهادی مسجد جوادالائمه(ع) اهواز در مقابله با کرونا
کد خبر: 3889013
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

فعالیت‌ قرارگاه جهادی مسجد جوادالائمه(ع) اهواز در مقابله با کرونا

قرارگاه جهادی مقابله با کرونا در مسجد جوادالائمه(ع) اهواز اقدامات مختلفی را در راستای مبارزه با این ویروس با مشارکت و همکاری عمومی انجام می‌دهد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، قرارگاه جهادی مقابله با کرونا در مسجد جوادالائمه(ع) اهواز اقدامات مختلفی را در راستای مبارزه با این ویروس با مشارکت و همکاری عمومی انجام می‌دهد. 

یکی از عملیات‌های انجام‌شده از سوی این قرارگاه جهادی راه‌اندازی ایستگاه صلواتی ضدعفونی خودرو است. خودروهای عبوری در خیابان اصلی جوادالائمه و مسجد می‌توانند از این خدمات استفاده کرده و بدنه، دستگیره و درون خودرو ضدعفونی شود.

همچنین در طرح غربالگری منطقه پادادشهر هم ضمن تحویل بروشورهای حاوی توصیه‌های بهداشتی، از اهالی این منطقه خواسته شد که در صورت نیاز به ضدعفونی مجتمع‌های مسکونی و اقلام بهداشتی با سامانه مسجد تماس گرفته شود. همچنین به منظور فرهنگ‌سازی استفاده از دستمال کاغذی در آسانسورها، برگ‌های توصیه‌ای برای نصب در ساختمان تحویل مدیر ساختمان می‌شود. طرح اهدای بسته‌های خوراکی به کادر درمان بیمارستان رازی اهواز با هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی و مشارکت میدان میوه و تره‌بار الغدیر در حال اجرا است که روزانه ۳۵۰ بسته قبل از ظهر به بیمارستان ارسال می‌شود. نصب روشویی در درب ورودی مسجد جوادالائمه(ع) برای استفاده مردم و ضدعفونی تاکسی‌ها و آژانس‌ها از دیگر اقدامات این قرارگاه جهادی است.

انتهای پیام
captcha