ضدعفونی شدن 720 منزل توسط کانون مسجد سیدالشهدا(ع) دشت‌آزادگان
کد خبر: 3889905
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

ضدعفونی شدن 720 منزل توسط کانون مسجد سیدالشهدا(ع) دشت‌آزادگان

اعضای کانون فرهنگی هنری روستایی امام حسن‌مجتبی (ع) مسجد سیدالشهدا (ع) دشت‌آزادگان همزمان با روزهای شیوع کرونا اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، محلات و منازل کردند.

ضدعفونی کردن 720 منزل توسط کانون مسجد سیدالشهدا (ع) دشت‌آزادگان

رسول طرفی، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری امام حسن مجتبی(ع) دشت آزادگان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان در ارتباط با فعالیت این کانون در این روزها گفت: در روزهایی که مساجد و حسینیه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته بود، فعالیت‌هایی را در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح معابر و محلات آغاز کردیم.

وی اظهار کرد: این اقدامات از روزهای نخست تاکنون به طور مستمر انجام شد به طوری که با کمک اعضای کانون، روستای سیدعباس شریعتی 7 بار ضدعفونی و معابر و اماکن عمومی و 720 منزل گندزدایی شد. 

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری امام حسن مجتبی(ع) دشت آزادگان درباره برنامه‌های فرهنگی کانون در فضای مجازی گفت: از جمله فعالیت‌های فضای مجازی، می‌توان به شرکت اعضا در مسابقه «بانوی صبور»، شرکت در پویش «حدیث کساء» و زیارت عاشورا اشاره کرد.

طرفی خاطرنشان کرد: به مناسبت نیمه شعبان برنامه‌هایی چون مسابقه مقاله نویسی درباره امام زمان(عج) و جشنوراه نقاشی و کتابخوانی با موضوع مهدویت تدارک دیده می‌شود.

انتهای پیام
captcha