ابتلای ۲۴۵ دلفانی به کرونا / حسن‌آبادخاوه قرنطینه شود
کد خبر: 3897369
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

ابتلای ۲۴۵ دلفانی به کرونا / حسن‌آبادخاوه قرنطینه شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان با انتقاد از عدم توجه مردم دلفان به رعایت فاصله اجتماعی، گفت: بعد از قرنطینه شدن روستاهای فتح‌آباد در میربگ و میان‌چغا در کاکاوند، سومین روستایی که نیاز به قرنطینه آن احساس می‌شود، روستای حسن‌آباد خاوه است.

ابتلای ۲۴۵ دلفانی به کرونا / حسن‌آبادخاوه قرنطینه شودبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر رضاییان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان جمعه، 19 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان دلفان در حال افزایش است.

وی با بیان این‌که تاکنون ۲۴۵ نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اضافه کرد: عمده‌ترین دلیل شیوع این بیماری در شهرستان دلفان رعایت نکردن فاصله اجتماعی و نادیده گرفتن هشدارهای کادر بهداشتی و درمانی است.

رضاییان افزود: بعد از قرنطینه شدن روستاهای فتح‌آباد در میربگ و میان‌چغا در کاکاوند، سومین روستایی که نیاز به قرنطینه آن احساس می‌شود، روستای حسن‌آباد خاوه است که موارد ابتلا به کرونای زیادی دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان مهم‌ترین مصداق رعایت نکردن فاصله اجتماعی در این شهرستان را برگزاری مراسم عزاداری دانست و گفت: ازدحام جمعیت در این مراسم موج صعودی کرونا را در شهرستان دلفان رقم می‌زند.

انتهای پیام
captcha