تجربیات دفاع مقدس با روش‌های هنرمندانه به نسل جدید منتقل شود
کد خبر: 3898651
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

تجربیات دفاع مقدس با روش‌های هنرمندانه به نسل جدید منتقل شود

معاون استاندار آذربایجان‌‌شرقی با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ دفاع مقدس در ارکان جامعه، گفت: تجربیات و ناگفته‌های این دوران باید به نحو مقتضی به نسل‌های جدید و جوان منتقل شود.

تجربیات دفاع مقدس با روش‌های هنرمندانه به نسل جدید منتقل شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌‌شرقی روز سه‌شنبه، 23 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد در تاریخ هشت سال دفاع‌مقدس نقطه عطف و جزو برگ‌های پرافتخار نظام اسلامی ما است که باید تجربیات و افتخارات این دوران به نسل جوان با استفاده از انواع هنرها و رسانه‌ها منتقل شود.

وی اظهار کرد: امسال با تمام توان به‌دنبال اجرای برنامه‌های خوب و مردم‌پسند سوم خرداد در استان هستیم که در این راستا باید نشست‌های ستاد چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس به‌طور جدی پیگیری شود.

راستگو اضافه کرد: باید توجه داشت که انتقال تجربیات و افتخارات دفاع‌ مقدس به نسل جوان باعث می‌شود تا راه و مسیر فداکاری‌های آن نسل را نسل‌های امروزی و آینده ادامه دهند و قدردان کسانی باشند که برای امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

معاون استاندار آذربایجان‌‌شرقی، همچنین با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع‌ مقدس، گفت: به‌طور قطع این برنامه‌های پیش‌بینی شده را به ادارات و نهادهای مربوطه ابلاغ خواهیم کرد تا به دلیل نقش بسزایی که آذربایجان و تبریز در دوران دفاع‌ مقدس داشت، به‌صورت ویژه اجرا شود.

انتهای پیام
captcha