ارائه مشاوره‌های تلفنی حوزه خانواده در شیراز
کد خبر: 3899365
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

ارائه مشاوره‌های تلفنی حوزه خانواده در شیراز

به‌همت دانشكده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز و دهكده نوآوری و فناوری رسا، خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی در حوزه خانواده به‌صورت تلفنی و مجازی در شیراز ارائه می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی انعقاد تفاهم‌نامه همكاری دانشكده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز با دهكده نوآوری و فناوری رسا، مشاوره‌های تلفنی و آنلاین در زمینه‌های مختلف حوزه خانواده به شهروندان شیرازی ارائه می‌شود.

این مشاوره‌ها در زمینه ازدواج و خانواده، مشکلات فردی و زناشویی، مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، حوزه کودک و نوجوان، مشاوره شغلی و تحصیلی و دیگر حوزه‌های مورد نیاز جامعه انجام می‌شود ضمن اینكه برگزاری وبینار و کارگاه‌های آموزشی از دیگر خدمات این بخش است.

دپارتمان مشاوره و روان‌شناسی رسا یک مجموعه دانش‌‌محوراست که با تیم نخبگان و دانش‌بنیان به‌عنوان شرکت فناور در پارک علم و فناوری شیراز مستقر بوده و به‌عنوان یکی از فعالیت‌ها اقدام به انجام امور مشاوره و روان‌شناسی می‌کند.

هدف مهم از ایجاد دپارتمان مشاوره استفاده از توان نخبگان، اساتید دانشگاهی و تیم مشاوره با تجربه و علمی جهت ارائه مشاوره‌های تخصصی و با کیفیت به مراجعان است كه البته این دپارتمان فعالیت‌های خود را تحت نظارت اساتید دانشگاه برنامه‌ریزی و هدایت می‌كند.

افراد متقاضی جهت تعیین وقت به‌منظور دریافت این مشاوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن 09331932424 و یا 07132338002 تماس برقرار کرده و یا به سایت  www.RasaITC.com مراجعه كنند.

انتهای پیام
captcha