15 تیرماه فینال مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3907540
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

15 تیرماه فینال مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری فینال سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان، در 15 تیرماه خبر داد.

15 تیرماه فینال مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: فینال سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان، 15 تیرماه به صورت برخط(آنلاین) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری این مرحله از مسابقات قرآن دانش‌آموزی، زمان‌بندی روز و ساعت، معرفی داوران و تعیین برنامه‌ای در فضای مجازی آماده شده است که براین اساس در ساعت و روز تعیین شده لینک شرکت در مسابقات برای شرکت‌کنندگان و داوران ارسال و مسابقه برگزار می‌شود.

بلاسم گفت: با توجه به اینکه اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان باید تا پایان تیرماه به وزارت آموزش و پرورش ارسال شود، نتایج مرحله فینال مسابقات پس از برگزاری به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همچنین نفرات اول هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز استان خوزستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی راه می‌یابند.

 

انتهای پیام
captcha