گسترش همکاری‌های دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان و دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)
کد خبر: 3910394
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

گسترش همکاری‌های دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان و دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری نشست مقدماتی با مسئولان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز به‌منظور گسترش همکاری‌های قرآنی، زمینه‌ها و سرفصل‌های این همکاری را توضیح داد.

فدیعمی

حجت‌الاسلام علی فدیعمی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه در حال عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز هستیم، گفت: موضوع این قرارداد در اختیار قرار دادن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آموزش مجازی این دانشگاه برای راه‌اندازی مدرسه قرآنی دارالقرآن است. با توجه به اینکه این امکانات در کشور منحصر به‌فرد است، این قرارداد به‌صورت خرید نرم‌افزار و اجاره آن جهت راه‌اندازی مدرسه مجازی قرآن منعقد خواهد شد.

وی گفت: این کار در مرحله گفت‌وگو است و چنانچه به سرانجام برسد امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دانشگاه در حوزه آموزش مجازی در اختیار دارالقرآن قرار می‌گیرد تا بتواند در حوزه آموزش همگانی و تخصصی قرآن در فضای مجازی به تولید اثر برسد.

فدیعمی همچنین درباره سرفصل‌های تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز‌ نیز گفت: اولین زمینه این همکاری، راه‌اندازی مؤسسه قرآنی به‌صورت تخصصی در حوزه پژوهش‌های قرآنی در دانشگاه است که از طرف دارالقرآن در آنجا شکل بگیرد و فارغ‌التحصیلان رشته علوم قرآنی یا سایر رشته‌ها در این مؤسسه فعالیت کنند و به تولید محتوا برسند. موضوع دوم، پذیرش دانشجو در دانشگاه از مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی با تخفیف ویژه است تا بتوانیم سطح علمی مربیان و مدیران خود را ارتقا دهیم.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: استفاده از استادان دانشگاه برای برخی دوره‌های قرآنی و در مقابل حمایت دارالقرآن از تألیف پایان‌نامه‌های قرآنی ارزشمند دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز و چاپ و نشر آن‌ها از بخش‌های بعدی این تفاهم‌نامه است.

وی در پایان گفت: نشست مقدماتی تدوین این تفاهم‌نامه 22 تیرماه با حضور ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز  در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha