فعالیت ۱۵ پایگاه مقاومت در روستاهای لرستان
کد خبر: 3911277
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

فعالیت ۱۵ پایگاه مقاومت در روستاهای لرستان

فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که ۱۵ پایگاه مقاومت روستایی داریم که کارکرد آن‌ها جذب، انسجام، سازماندهی و خدمت به مردم است، گفت: هدف راه‌اندازی این پایگاه‌ها محرومیت‌زدایی است.

کشکولیبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شنبه، 28 تیرماه‌ در مراسم افتتاح چند طرح سپاه لرستان شامل دو طرح در حوزه مقاومت روستایی و شهری و همچنین یک سالن ورزشی، گفت: این سالن ورزشی با هزینه بسیار پایین و در کوتاه‌ترین زمان به ارزش یک میلیارد تومان در بازه زمانی چهار ماه ساخته شد که تمام این کارها توسط فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بروجرد انجام شده و در واقع با پیگیری‌های سپاه ناحیه بروجرد این طرح‌ها به سرانجام رسیده که به مردم این شهرستان تقدیم می‌شود.

وی با بیان این‌که‌ 15 پایگاه مقاومت روستایی داریم که کارکرد آن‌ها جذب، انسجام، سازماندهی و خدمت به مردم است، بیان کرد: هدف راه‌اندازی این پایگاه‌ها محرومیت‌زدایی است، در حوزه شهری نیز همین پایگاه‌های مقاومت با همین راهکار، موضع و هدف تشکیل شده‌اند که باید بتوانند با تلاش و کوشش جوانان را به سمت خود جذب کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این‌که تمام هم و غم ما باید خدمت به رفع محرومیت‌زدایی و تربیت نسل جوان باشد، اضافه کرد: پایگاه‌های ما در بحث آسیب‌شناسی نیز باید در خدمت روستاییان باشند و مشکلات آن‌ها را در این حوزه برطرف کنند در بخش شهری نیز به همین صورت عمل کرده و با آموزش به جوانان، نوجوانان و انسجام آن‌ها در مسیر رفع محرومیت قدم بردارند.

وی تأکید کرد: هدف اصلی این پایگاه‌ها چه در شهر و چه در روستاها خدمت است، در واقع وظیفه گروه‌های جهادی ما خدمت به محرومیت و مردم ضعیف است؛ این پایگاه‌ها می‌توانند با راه‌اندازی گروه‌های اجتماعی، مردمی و مخلص در این مسیر گام برداشته و خدمت‌رسانی کنند، آن‌ها هم از خود این مردم، از دل این مردم و از جنس همین مردم هستند‌.

کشکولی با بیان این‌که احداث و راه‌اندازی این سالن ورزشی با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند به جذب جوانان متعهد و انقلابی کمک کند و اگر بتوانیم جوانان را به سمت ورزش کشانده و به ورزش علاقه‌مند کنیم در واقع آینده روشنی برای خود و نسل بعد از خودمان ترسیم خواهیم کرد، اضافه کرد: هر قدر تعداد ورزشکاران ما افزایش پیدا کند به همان میزان شادی و نشاط در جامعه افزایش خواهد یافت و این یعنی ما جوانانی را پرورش می‌دهیم که شاداب، سرزنده، فعال و تلاشگر هستند. با ساخت و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی جوانان ما به جای وقت تلف کردن در کوچه و خیابان وقت خود را صرف ورزش کرده و در باشگاه‌ها می‌گذرانند.

انتهای پیام
captcha