در شاد به دانش‌آموزان خوزستانی رأی دهید
کد خبر: 3914061
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

در شاد به دانش‌آموزان خوزستانی رأی دهید

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان گفت: مقرر شده برخی از دانش‌آموزان با شرایط تعیین‌شده در نظرسنجی مردمی شرکت داده شده و با بالاترین رأی از سوی مردم به مرحله فینال راه یابند. خوزستان با 5 نماینده در این مرحله حضور دارد و انتظار می‌رود مردم خوزستان در برنامه شاد، کانال قرآن، عترت و نماز در این نظرسنجی شرکت کرده و به دانش‌آموزان خوزستانی رأی دهند.

fghdl

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: بنابر تصمیم وزارت آموزش و پرورش که امسال گرفته شد، مقرر شده در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مداحی در بخش پسران، افراد دارنده رتبه نهم تا سیزدهم، در نظرسنجی مردمی شرکت داده شده و با بالاترین رأی از سوی مردم به مرحله فینال راه یابند.

وی ادامه داد: به همین دلیل انتظار می‌رود مردم خوزستان در برنامه شاد، کانال قرآن، عترت و نماز در این نظرسنجی شرکت کرده و به دانش‌آموزان خوزستانی رأی دهند.

بلاسم با بیان اینکه دو نفر در رشته اذان و سه نفر در رشته قرائت تحقیق از دانش‌آموزان پسر خوزستان در این مرحله شرکت دارند، گفت: حسین نعیماوی و حسین حاجی‌زاده در رشته اذان و محمدرضا محمدامین،‌ علیرضا سواری، حسن حیدری در رشته تحقیق دانش‌‌آموزانی هستند که در این نظرسنجی مردمی شرکت داده شده‌اند. 

انتهای پیام
captcha