مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی معرفی شد
کد خبر: 3927535
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی معرفی شد

با حضور حجت‌الاسلام سید‌مهدی میر‌احمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، روز دوشنبه، 14 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام سید‌مهدی میر‌احمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان معرفی شد.

حجت‌الاسلام سید‌مهدی میر‌احمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این مراسم با بیان فعالیت‌ها و خدمات ارزنده حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مسئول سابق این دفتر اظهار کرد: وی در هر جایی که مسئولیت داشته به‌خوبی از عهده آن برآمده و تصویری که ما داریم، تصویر روحانی انقلابی پرانرژی و رک در بیان خواسته‌های دینی و اخلاق است.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی که مسئولیت جدید نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی را پذیرفته، مدت سه سال است که با این نهاد آشناست و علاوه بر این‌که رهرو راه حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده است، دغدغه‌های زیادی در زمینه کاری خود دارد.

حجت‌الاسلام میراحمدی با بیان اینکه مسئولیت در نهاد، برای ما غنیمت ایمانی است، اظهار کرد: مسئولیت در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، مسئولیت بسیار سنگینی است و همکارانی که می‌‌پذیرند در این محیط فعالیت کنند، دارای ویژگی‌های خاصی هستند که هر روحانی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

حجت‌الاسلام علی خدیوی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه ۱۰ دفتر نهاد در دانشگاه‌ها داریم که همسو و همدل هستند، ابراز کرد: تعامل خوبی که بین نهاد نمایندگی و رؤسای دانشگاه‌ها وجود دارد، موجب بروز اقدامات خوبی شده است که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سعه صدر دارای مراتبی است، افزود: هرچه مسئولیت بالاتر و سنگین‌تر باشد، این سعه ‌صدر باید بیشتر باشد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام محمد‌مهدی شمسی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha