شهادت دومین شهید مدافع سلامت سمنان
کد خبر: 3930550
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

شهادت دومین شهید مدافع سلامت سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان سمنان خبر داد و گفت: شهید دکتر حبیب ذاکریان پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

شهادت دومین شهید مدافع سلامت سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، رضا چمن، رئیس این دانشگاه امروز، 30 مهرماه از شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان سمنان در شاهرود خبر داد و گفت: دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی دومین شهید مدافع سلامت استان سمنان و نخستین شهید مدافع سلامت شاهرود پس از دوره‌ای مبارزه با بیماری کرونا چشم از جهان فروبست.

وی افزود: این شهید والامقام در زمینه مقابله با کرونا ماه‌ها فداکارانه خدمت کرد تا در نهایت خود به این بیماری مبتلا و شهادتش صبح امروز چهارشنبه صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به فداکاری کادر درمان افزود: مردم باید با کادر درمان همکاری بیشتری داشته باشند زیرا دوباره شاهد اوج‌گیری تلفات ناشی از بیماری خطرناک کرونا هستیم و این بیماری جز در سایه همکاری همه مردم و آحاد جامعه تضعیف نمی‌شود.

یادآور می‌شود، اکبر ناظری‌پور نخستین شهید مدافع سلامت استان سمنان است که چندی پیش در شهرستان سمنان دار فانی را وداع گفت، وی کارمند بیمارستان کوثر سمنان بود.

انتهای پیام
captcha