اعلام زمان‌بندی مسابقات سراسری قرآن در هرمزگان
کد خبر: 3933171
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

اعلام زمان‌بندی مسابقات سراسری قرآن در هرمزگان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان گفت: نماینده بانوان هرمزگان در مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسر قرآن کریم، ۱۸ آبان به‌صورت آنلاین و نمایندگان آقا، ۲۲ آبان به‌صورت ضبطی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام بهرام رنجبر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: تاریخ برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش بانوان در سراسر کشور از ۱۸ لغایت ۲۲ آبان خواهد بود که استان‌ها به تفکیک جدول زمان‌بندی به اجرای مسابقه به‌صورت زنده (آنلاین) در مرکز استان می‌پردازند، زمان برگزاری این مسابقات در استان هرمزگان در بخش خواهران 18 آبان ماه خواهد بود.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری بخش برادران این مسابقات نیز که به‌صورت ضبطی اجرا می‌شود، در محل صداوسیمای استان از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۲ آبان خواهد بود و این بخش در آذرماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، داوری خواهد شد؛ تاریخ برگزاری مسابقات این بخش در هرمزگان ۲۲ آبان ماه اعلام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: نمایندگان استان در این مسابقات 5 نفر هستند، که از این تعداد 4 نفر در بخش برادران و یک نفر در بخش خواهران در این مسابقات در بخش رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل حضور خواهند داشت.

رنجبر در پایان با اشاره به اینکه امسال اولین سالی است که به علت شیوع ویروس کرونا، مسابقات به این شیوه برگزار می‌شود و تجربه خوبی کسب خواهد شد، افزود: ان‌شاءالله با تمهیداتی که سوی مرکز امور قرآنی سازمان و برنامه‌ریزی‌های درون استانی صورت گرفته است، این مسابقات به بهترین نحو برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha