رقابت ۵ کرمانشاهی در بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3933757
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

رقابت ۵ کرمانشاهی در بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن در مرحله کشوری در استان، گفت: ۵ متسابق کرمانشاهی در مسابقات آوایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان حضور دارند.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به آغاز ضبط تلاوت شرکت‌کنندگان در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان، اظهار کرد: در مسابقات آوایی و در بخش آقایان ۵ متسابق از کرمانشاه در مرحله کشوری این دوره مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا، افزود: تلاوت شرکت‌کنندگان در چهل و سومین دوره این مسابقات در بخش آقایان از امروز ۱۷ آبان ماه تا ۲۲ همین ماه از مراکز سیمای استان‌های سراسر کشور با کیفیت تعیین شده از سوی کارشناسان شبکه قرآن ضبط می‌شود.

سهیلی تصریح کرد: این مسابقات در بخش آقایان در استان کرمانشاه روز ۱۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود و تلاوت‌های ضبط شده پس از تدوین و آماده‌سازی آن برای پخش تلویزیونی از روز شنبه، ۲۴ آبان تا ۳ آذرماه از شبکه قرآن انجام می‌شود.

وی افزود: داوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از روز شنبه، ۸ آذر تا روز جمعه، ۱۴ آذرماه در سالن اجتماعات هتل ارم به صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha