معرفی برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هفته قرآن و دانشگاه
کد خبر: 3934156
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

معرفی برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هفته قرآن و دانشگاه

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تشریح برنامه‌های این دانشگاه به‌ مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از برگزاری وبینار آموزشی تفسیر قرآن کریم با موضوع «قرآن و سلامت» خبر داد.

مریم وثوقی، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح برنامه‌های این دانشگاه به‌مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از ۱۹ تا ۲۴ آبان‌ماه در دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی توسط مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به‌ مناسبت این هفته، افزود: مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با برنامه‌ریزی، برنامه‌های قرآنی مدون در طول ایام سال تلاش می‌کند تا این دانشگاه اهتمام مضاعف به فعالیت‌های قرآنی داشته باشد و امسال با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا سعی کردیم تا به همت کانون‌های قرآن و عترت برنامه‌های متنوعی ویژه این ایام برنامه‌ریزی کنیم.

وثوقی به استقبال خوب دانشجویان از برگزاری مسابقات کتابخوانی اشاره کرد و گفت: مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با در نظر گرفتن میزان استقبال دانشجویان از مسابقات کتابخوانی قرآنی در ایام هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها نسبت به برگزاری مسابقه کتابخوانی الکترونیکی از کتاب «اینگونه باشیم» ویژه دانشجویان اقدام کرد.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به گرامیداشت مقام علمی و معنوی مفسر بزرگ قرآن علامه طباطبائی(ره) در مراکز درمانی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی در طول این هفته اشاره کرد و افزود: چاپ و توزیع دعای هفتم صحیفه سجادیه به‌ منظور توزیع بین کادر درمان و بیماران بستری در مراکز درمانی به ویژه بیماران کرونایی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

وثوقی بازه زمانی آبان تا آذرماه جاری را اوج برنامه‌‎های ترویجی این مرکز دانست و بیان کرد: برگزاری وبینار آموزشی «تفسیر قرآن کریم» و مسابقه کتابخوانی الکترونیکی از کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» ویژه کارکنان و مدیران این دانشگاه از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی از انتشار اولین نشریه صوتی دانشجویی «کتیبه‌های آسمانی» توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: تقدیر از برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت، انتشار ویژه‌نامه آشنایی با سیره علامه طباطبایی(ره) در فضای مجازی توسط کانون قرآن و عترت، فضاسازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی هفته قرآن و عترت در فضای آموزشی، درمانی و ستاد دانشگاه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده مرکز قرآن و عترت دانشگاه است.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در حوزه قرآنی، گفت: تلاش کنیم تا قرآن و عترت شاخص اول مشارکت دانشجویان باشد.

انتهای پیام
captcha