انتشار سی‌ونهمین شماره مسابقه «فهم نور» در البرز
کد خبر: 3934205
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

انتشار سی‌ونهمین شماره مسابقه «فهم نور» در البرز

سی‌ونهمین شماره مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از آیات ۳۴ تا ۵۹ سوره مبارکه توبه که بر مبنای ترجمه استاد فولادوند استخراج شده در البرز منتشر شد.

انتشار سی‌ونهمین شماره مسابقه «فهم نور» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سی‌ونهمین شماره مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از آیات ۳۴ تا ۵۹ سوره مبارکه توبه که بر مبنای ترجمه استاد فولادوند استخراج شده، در اپلیکیشن افق منتشر شد.


این مسابقه به صورت هفتگی از طریق اپلیکیشن افق برگزار می‌شود و علاقه‌مندان البرزی می‌توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در این سامانه گذاشته خواهد شد، به سؤالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.


هرهفته به قید قرعه به ۱۴ نفر از کسانی که به تمام سؤالات مسابقه پاسخ دهند، 114 هزار ريال جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می‌شود و هر شخصی که موجودیش به ۱۱۴ هزار تومان برسد، می‌تواند شماره حساب خود را ارسال کرده تا وجه آن به حسابش واریز شود.


سؤالات هر شماره از ساعت ۱۲ روز شنبه هر هفته منتشر و افراد به مدت یک هفته فرصت شرکت در مسابقه را دارند. اسامی برندگان نیز ساعت ۱۱ صبح شنبه هفته بعد اعلام خواهد شد.


علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اپلیکیشن افق با ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ و مراجعه به وب‌سایت www.ofogh.qurany.ir نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام و در مسابقه «فهم نور» شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha