وجود 17 هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر
کد خبر: 3934985
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

وجود 17 هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر

کارشناس پژوهش و کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر از وجود 17 هزار کتاب در حوزه‌های مختلف در کتابخانه این دانشکده خبر داد و گفت: همچنین بیش از 500 پایان‌نامه کارشناسی، 70 جلد پایان‌نامه کارشناسی ارشد، 90 جلد منابع اصلی قابل مطالعه در کتابخانه دانشکده موجود است.

وجود 17 هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایرزهرا انتظاری، کارشناس پژوهش و کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برنامه‌های این دانشکده در هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر در 300 متر با سه سالن مجزا شامل سالن بانوان، آقایان و سالن اساتید در خدمت دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به مطالعه است.

وی از وجود 17 هزار کتاب در حوزه‌های مختلف در کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر خبر داد و گفت: همچنین بیش از 500 پایان‌نامه کارشناسی، 70 جلد پایان‌نامه کارشناسی ارشد، 90 جلد منابع اصلی قابل مطالعه در کتابخانه دانشکده موجود است.

کارشناس پژوهش و کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر با بیان اینکه در هفته کتاب برنامه‌های مختلفی در این دانشکده انجام می‌شود، اظهار کرد: نقد کتاب حسین مقدسی یکی از نویسندگان و اساتید دانشکده توسط نوروزی از دیگر اساتید این دانشکده، و برگزاری کارگاه آموزشی از جمله برنامه‌های این دانشکده در این هفته است.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی اندیشه مطهر به‌صورت سراسری بین دانشکده‌های علوم قرآنی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب برشمرد و بیان کرد: برگزاری نذر و اهدای کتاب به کتابخانه از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

انتظاری با بیان اینکه همچنین برنامه‌های مشترکی میان همه دانشکده‌های علوم قرآنی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها شامل استفاده از نرم‌افزارهای مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی و... است که دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha