عروج چهارمین شهید مدافع سلامت چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3937463
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت چهارمحال‌وبختیاری

رضوان نورمند چالشتری، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب، به‌عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان به خیل شهدای سلامت کشور پیوست.

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، رضوان نورمند چالشتری، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب، پس از بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را ایثارگرانه از دست داد و به این ترتیب، چهارمین شهید مدافع سلامت استان به خیل شهدای سلامت کشور پیوست.

بر اساس این گزارش، مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی عروج چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت؛ در بخشی از این پیام آمده است:

«بدون شک از دست دادن متخصصان و نیروهای کارآزموده‌ای که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشتی فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات، که در وهله اول تضمین کننده سلامتی برای خود و اطرافیانمان است، قابل قیاس نخواهد بود.

اینجانب به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری به تمامی کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بدون توجه به فاصله‌گذاری‌های فیزیکی و بدون ماسک در خیابان‌ها و در مجالس حضور پیدا می‌کنند یادآور می‌شوم، خواهران و برادران شما در مراکز بهداشتی و درمانی اگر چه بی‌دریغ و فداکارانه، تا پای جان برای حفظ سلامت شما ایستاده‌اند، اما برای پیروزی بر ویروس منحوس کرونا، نیازمند همکاری و احساس مسئولیت تک‌تک شما در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

امید است، با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس، دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم».

انتهای پیام
captcha