مرحله سوم توزیع کمک‌های مؤمنانه در خوزستان آغاز شد
کد خبر: 3937491
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱

مرحله سوم توزیع کمک‌های مؤمنانه در خوزستان آغاز شد

گام اول مرحله سوم کمک‌های مومنانه امروز 5 آذرماه آغاز شد.

کمک‌های مؤمنانه

به گزارش ایکنا از خوزستان، گام اول مرحله سوم کمک‌های مومنانه امروز 5 آذرماه آغاز شد.

سردار باقری، جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در فروردین سال ۹۹ درباره کمک‌های مومنانه سپاه و بسیج وارد میدان شدند و تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار بسته معیشتی در دو مرحله میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) گام اول مرحله سوم توزیع کمک‌های مومنانه در استان خوزستان آغاز شد. این بسته‌ها هر کدام به ارزش سه میلیون ریال هستند که در این مرحله یکصد هزار بسته توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به آغاز توزیع کمک‌های مومنانه گفت: توزیع این بسته‌ها نشان دهنده آن است که مردم در اطاعت از رهبری همواره لبیک گو هستند.

همچنین سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با تبریک سالروز تأسیس بسیج به فرمان امام راحل اظهار کرد: این حرکت‌های کمک‌های مؤمنانه همچون حرکت‌هایی است که در دوران دفاع مقدس از سوی مردم در پشت جبهه انجام می‌شد. امروز دشمنان حداکثر تحریم‌ها را علیه ما به کار گرفته‌اند. ولی مردم مقاومت می‌کنند و به رهبری اعتقاد دارند و به دشمنی دشمنان ایمان دارند که آنها می‌خواهند هستی ما را از بین ببرند.

وی گفت: ما تحریم‌ها را شکست خواهیم داد چون اراده‌های ما در میدان است.

شاهوارپور بیان کرد: نزدیک به ۱۰۰ هزار بسته کمک معیشتی، جهیزیه، بهداشتی و ورزشی آماده شده است است. همچنین امروز ۲۲ جهیزیه به ارزش هر کدام ۲۵ میلیون تومان به زوج‌های جوان اهدا شد. این برنامه‌ها تا زمانی که احساس کنیم هیچ مشکلی وجود ندارد ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام
captcha