احترام به شهدا باعث همبستگی میان نسل جدید و قدیم می‌شود
کد خبر: 3938816
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

احترام به شهدا باعث همبستگی میان نسل جدید و قدیم می‌شود

استاندار خوزستان با تاکید بر خاکسپاری شهدای گمنام در مناطق مختلف، گفت: این چنین کارها میان نسل جدید با نسل قبل همبستگی ایجاد می‌کند تا این نسل بدانند که نسل قبل برای حفظ اسلام، دفاع از کیان مملکت و عزت اسلام انقلاب از عزیزترین متاع خویش یعنی جانش گذشتند تا اسلام، ایران و قرآن بماند.

احترام به شهدا باعث همبستگی میان نسل جدید و قدیم می‌شود

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه مراسم خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در شرکت فولاد خوزستان که امروز 12 آذرماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶ شهید گمنام وارد خوزستان شدند و برای اولین بار در فاصله کمی در ۲ واحد صنعتی مهم استان گروه ملی صنعتی فولاد و فولاد خوزستان به خاک سپرده شدند. 

وی ادامه داد: این شهیدان نمادی از عزت، سربلندی ملت ایران، استقلال، وطن پرستی ایران و نمادی از عزت اسلام پیروان راستین هستند.

شریعتی با بیان اینکه شهیدان جز خدا از هیچ کس دیگر نمی‌ترسیدند و برای اسلام و انقلاب ایستادند و سرافراز شدند، افزود: وظیفه داریم که راه و ارزش‌های آنها را نه فقط با حرف بلکه به صورت واقعی و با عمل پاس بداریم تا خداوند توفیق دهد و این کشور همچنان مسیر توسعه، آبادانی و پیشرفت را طی کند و آنچه مدنظر این عزیزان بود محقق شود و به دست صاحب اصلی امام زمان (ع) برسانیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر افزایش برگزاری کارهایی با ارزش‌های معنوی و فرهنگی عنوان کرد: این چنین کارها میان نسل جدید با نسل قبل همبستگی ایجاد می‌کند تا این نسل بدانند که نسل قبل برای حفظ اسلام، دفاع از کیان مملکت و عزت اسلام انقلاب از عزیزترین متاع خویش یعنی جانش گذشتند تا اسلام، ایران و قرآن بماند.

وی خاطر نشان کرد: ما هم باید همان مسیر را با تولید، کار و صادرات طی کنیم چرا اکنون در جنگ اقتصادی هستیم که این جنگ کمتر از جنگ تحمیلی نیست پس باید استوار بایستیم تا منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های نظام اسلامی و دولت محقق شود.

استاندار خوزستان جهش تولید و حرکت به سمت استقلال اقتصادی را وظیفه‌ای مهم دانست و یاد آور شد: عصر حاضر و دهه‌های اخیر در امتداد دهه اول انقلاب هستند که همه باید ادامه‌ دهنده مسیر آنها باشند.

انتهای پیام
captcha