تسلیت اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در پی شهادت سرلشكر استوار
کد خبر: 3939703
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

تسلیت اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در پی شهادت سرلشكر استوار

اتحادیه مؤسسات و تشكل‌‌های قرآن و عترت استان فارس طی پیامی شهادت سرلشكر عبدالرسول استوار، از همرزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی شهادت سرلشكر عبدالرسول استوار محمودآبادی، از همرزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، اتحادیه مؤسسات و تشكل‌های قرآن و عترت فارس پیام تسلیتی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

محضر سید و مولایمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عروج ملکوتی سربازی مقتدر اما گمنام، پیر غلام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و سردار رشید سپاه اسلام حاج رسول استوار محمودآبادی عزیز را که عمری را به جهاد و مبارزه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی گذراند و مظلومانه به شهادت رسید، تسلیت عرض می‌نماییم که سر خم به سلامت باد.

روح بلند و بزرگ آن سردار سترگ در این کره خاکی جای خود را تنگ می‌دید و با عروجی آسمانی خود را به یاران شهیدش رسانید و همه ما خاکیان را در غم فراقش تنها و سوگوار ساخت.

کوه‌های سربه فلک کشیده کردستان و شمال‌غرب، دشت‌های تفتیده خوزستان و ایلام، جزایر خلیج همیشه فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، صحرای کویر لوت و دشت ورامین، جبهه‌های نبرد علیه نفاق در افغانستان، سرزمین شام پر بلای سوریه، جبهه‌های عراق علیه داعش و لبنان علیه صهیونیست‌ها و همه آن ذرات از این کره خاکی که جای پای او را به تبرک با خود تا قیامت به همراه دارند مانده‌اند تا شهادت بدهند همه مجاهدت‌های خالصانه و بی‌ریای او را.

و خاتمه جسمانی این عمر پا برکت، کارنامه درخشانی است که علاوه بر زرنوشته‌های ملایک، خیل عظیمی از همرزمان و مجاهدان همراه او، بر آن مهر تایید دارند.

ما همرزمان آن مرد بزرگ و بی همتا، متفقا قسم یاد می‌کنیم، با همه وجودمان و با قطره قطره خونمان و تا آخرین نفس، راه او را که راه اطاعت محض در مکتب ولایت مطلقه فقیه بود ادامه خواهیم داد.

به روح مطهر آن سردار رشید سپاه، این عروج عارفانه و مظلومانه را تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال خواستداریم روح ملکوتی آن سردار شهید را همسفره معصومین علیهم‌السلام قرار دهد و در برابر این ضایعه بزرگ، به همه دوستان و خانواده محترم آن شهید سرافراز صبری جمیل و اجری جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام
captcha