تلاوت نمایندگان فارس در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3940288
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
امشب شاهد خواهیم بود/

تلاوت نمایندگان فارس در مسابقات سراسری قرآن

طبق جدول پخش تلاوت‌های متسابقان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش آقایان امشب نوبت پخش و داوری تلاوت‌های متسابقان استان فارس از شبكه قرآن است.

به گزارش ایكنا از فارس، به دلیل شیوع كرونا، مرحله كشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف به‌صورت ضبط و پخش تلاوت‌ها از شبكه قرآن سیما برگزار می‌شود كه برای آن نیز جدول زمان‌بندی پخش تلاوت‌های متسابقان استان‌ها اعلام شده است.

پخش تلاوت‌های متسابقان این مرحله از رقابت‌ها از استان‌های مختلف كشورمان از 15 آذرماه جاری آغاز شده و به‌مدت 10 روز ادامه خواهد داشت كه امشب، 20 آذرماه نوبت به پخش تلاوت و داوری متسابقان استان فارس است.

بنا بر جدول اعلام شده، تلاوت متسابقان استان فارس در ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ روز ۲۰ آذرماه همراه با تلاوت متسابقان استان‌های مازندران، گلستان و سمنان پخش خواهد شد.

در این مرحله از مسابقات، 16 داور در استودیو پخش تلاوت‌های متسابقان حضور دارند كه به‌صورت حضوری این تلاوت‌ها را داوری می‌كنند و نتایج هر شب را به‌صورت جداگانه اعلام می‌كنند و در نهایت مراسم اختتامیه این مسابقات هم جهت معرفی برگزیدگان نهایی در ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ روز ۲۱ آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

متسابقان استان فارس در مرحله كشوری در بخش آقایان نوید رزمجو در رشته حفظ كل قرآن، حسین پرندک و حسام قانعی در رشته قرائت ترتیل، سیدرضا نجیبی و محمدمهدی روحانی در رشته قرائت تحقیق، كاظم مؤذنی در رشته دعاخوانی و محمد بهرامی‌شاد در رشته اذان بودند كه مجتبی فیضی، یكی از راه‌یافتگان به مرحله كشوری در رشته حفظ كل قرآن به‌ دلیل داشتن كسالت از حضور در این مسابقات انصراف داده بود.

انتهای پیام
captcha