لزوم تبیین و تبلیغ مکتب شهید سلیمانی حول محور وحدت
کد خبر: 3943750
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

لزوم تبیین و تبلیغ مکتب شهید سلیمانی حول محور وحدت

معاون سیاسی استاندار گیلان، بر لزوم تبیین و تبلیغ مکتب شهید سلیمانی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان حول محور وحدت تأکید و اضافه کرد: لازم است با بهره گیری مطلوب از ظرفیت فضای مجازی، مکتب شهید سلیمانی را تبیین کنیم و کمک کننده به وحدت ملی باشیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز، 7 دی ماه در شورای اطلاع رسانی استان، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و با اشاره به در پیش بودن روز شهادت سردار قاسم سلیمانی و گرامیداشت این ایام اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیت والایی است که نقش بی بدیلی در انسجام و وحدت ایفا کرد و گفتار، کردار و عمل او، تجلی گر این بود که باید در کنار هم برای اعتلای آرمان های انقلاب، تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همین رویکرد شهید سلیمانی موجب شد وقتی او به شهادت رسید، همه دچار اندوه عمیقی شدند و مراسم تشییع پیکرش نمونه ای از نمایش وحدت بود.

رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان بر لزوم تبیین و تبلیغ مکتب شهید سلیمانی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان حول محور وحدت تاکید و اضافه کرد: لازم است با بهره گیری مطلوب از ظرفیت فضای مجازی، مکتب شهید سلیمانی را تبیین کنیم و کمک کننده به وحدت ملی باشیم.

قاسم نژاد، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کرونا و درگیر شدن کشور و استان طی ماه های اخیر گفت: در حالی که بسیاری از کشورها مقابل این بیماری به زانو درآمده اند، اما در کشورمان با وجود تحریم های ظالمانه و در سایه اتحاد برای مقابله با کرونا، خدمات مناسبی به مردم ارائه شده و این ظلم بزرگی است که دولت به ناکارآمدی متهم شود.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی اصحاب رسانه برای انعکاس تلاش ها و فعالیت های انجام شده، تاکید کرد که باید پیوسته ضرورت توجه جدی مردم به توصیه‌های بهداشتی به آنان گوشزد شود و از ساده‌انگاری در برابر این ویروس جلوگیری به عمل آید و رعایت توصیه های بهداشتی به یک فرهنگ تمام عیار تبدیل شود.

معاون سیاسی استاندار گیلان، به در پیش بودن 8 و 9 دی اشاره و اضافه کرد: نهم دی ماه نماد استقلال، عزت و بصیرت برای مردمی بود که نشان دادند اگر دشمن در برابر دین‌شان بایستد، در برابر دنیای آنها خواهند ایستاد و مردم در این روز خشم مقدس خود را در برابر اهانت و حرمت شکنی های افرادی غافل و اجانب نسبت به مقدسات دینی در روزهای سوگواری حسینی ابراز داشتند.

قاسم نژاد، 9 دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و «نه» گفتن به فتنه گری دشمنان اسلام و انقلاب علیه نظام مردم سالاری دینی و فشارهای تحمیل شده بر مردم و «آری» گفتن به بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری ذکر و تاکید کرد: این مناسبت به شایستگی از سوی رسانه ملی و دیگر رسانه ها در فضای مجازی برای مردم تبیین شود.

وی موضوع انتخابات 1400 را یادآور شد و بیان کرد: باید موضوعات کلیدی همچون چرایی حضور در انتخابات، اهمیت حضور در انتخابات، مشارکت حداکثری و دیگر موارد مرتبط با حوزه انتخابات، در رسانه‌ها مطرح و برای گروه های مرجع در این خصوص، دغدغه ایجاد شود.

قاسم نژاد، با یادآوری اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و کشورشان بوده اند، گفت: به دنبال تحقق مشارکتی هستیم که همه گروه ها و سلایق در آن نقش داشته باشند و این مهم در سایه انتظارات جامعه مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در چارچوب قانون برای مجریان و ناظران انتخابات میسر می شود.

انتهای پیام
captcha