اعلام ویژه برنامه‌های سپاه بجنورد در دهه بصیرت
کد خبر: 3944463
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

اعلام ویژه برنامه‌های سپاه بجنورد در دهه بصیرت

جانشین فرمانده سپاه بجنورد گفت: به مناسبت دهه بصیرت و شهادت سردار دلها، اجرای رژه موتوری یکی از برنامه‌های سپاه بجنورد است.

اعلام برنامه‌های سپاه بجنورد در دهه بصیرتبهمن حیدری، جانشین فرمانده سپاه بجنورد بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه بجنورد به مناسبت دهه بصیرت و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مشخص شده است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها در این دهه، اجرای رژه موتوری در روز شنبه 13 دی ساعت 9 و نیم صبح از میدان آزادگان به سمت گلزار شهدا خواهد بود.

وی با بیان اینکه پس از رژه موتوری مراسم محوری بزرگداشت شهادت سردار دلها در مصلی بجنورد برگزار می‌شود، افزود: سخنران این برنامه، قاسم جعفری، نماینده سابق مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، رازو جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی است. همچنین حاج محسن طاهری، مداح کشوری نیز در این برنامه مداحی خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه بجنورد با بیان اینکه 250 محفل انس با قرآن در شامگاه شنبه 13 دی، در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود، ادامه داد: توزیع 11 هزار پرس غذای گرم با همت خیرین بین نیازمندان شهرستان نیز در دستور کار است.

حیدری گفت: به مناسبت دهه بصیرت از 9 تا 19 دی، نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود و همچنین پویش‌های مختلفی در فضای مجازی به مناسبت این دهه، شروع شده است. همه برنامه‌های مورد نظر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha