مسابقه «من قاسم سلیمانی هستم» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3944604
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

مسابقه «من قاسم سلیمانی هستم» در یزد برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ «من قاسم سلیمانی هستم» به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به همت دانشگاه آزاد مهریز و همکاری اتحادیه قرآنی استان یزد برگزار می‌شود.

مسابقه «من قاسم سلیمانی هستم» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه بزرگ «من قاسم سلیمانی هستم»، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز و همکاری اتحادیه قرآنی استان یزد برگزار می‌شود.

این مسابقه از ساعت 16 روز دهم دی‌ماه تا ساعت 16 روز شانزدهم دی‌ماه از طریق اپلیکیشن افق در حال برگزاریست. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به 50 صفحه اول کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» نویسنده ناصر کاوه که متن آن در سامانه افق بارگذاری شده، به سوالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.

پس از اتمام مسابقه به نفرات اول تا سوم که به همه سوالات جواب صحیح داده باشند، مبالغ 2.500.000 ریال، 2.000.000 ریال و 1.500.000 ریال و به قید قرعه به تمام شرکت‌کنندگانی که به حداقل پنج سوال جواب صحیح داده باشند، ده کارت هدیه 1.000.000 ریالی تعلق می‌گیرد.

اسامی برندگان از تاریخ 20 دی‌ماه در اپلیکیشن افق بارگذاری خواهد شد. هر کاربر می‌تواند فقط یکبار در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اپلیکیشن مسابقه می‌توانند عدد 1 را به سامانه پیامکی 5000283114 ارسال کنند تا لینک دریافت اپلیکیشن برایشان ارسال شود و یا در کافه‌بازار کلمه افق را جستجو و آن را جهت نصب دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha