راه حاج قاسم مبارزه با توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود
کد خبر: 3945389
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

راه حاج قاسم مبارزه با توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه راه حاج قاسم مبارزه با توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود، اظهار کرد: در یک نگاه درست‌تر باید گفت حاج قاسم نه تنها قهرمان ملی ما بلکه قهرمان مستضعفان عالم بود و هست.

ارسالی/// قاچاق مواد مخدر توطئه استکبارجهانی علیه مردم و جوانان است

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی البرز، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، 14 دی‌ماه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره مرد میدان عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، با بیان اینکه راه حاج قاسم مبارزه با توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود، اظهار کرد: در یک نگاه درست‌تر باید گفت حاج قاسم نه تنها قهرمان ملی ما بلکه قهرمان مستضعفان عالم بود و هست.

وی این مرد میدان‌های مبارزه را قهرمان همه ستمدیدگان و محرومان دانست و بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی سربازی در گستره جغرافیای مبارزه بود که هر جا ندای مظلومیت مظلومان از ستم و ستمگران بلند می‌شد، مثل یک منجی و قهرمان شکست‌ناپذیر حاضر می‌شد و پرچم انسانیت را به اهتزاز در می‌آورد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: سردار سلیمانی مظهر عطوفت و مهربانی بود، همانطور که مظهر اقتدار و شجاعت بود و این بالاترین مدالی است که خداوند در پیروی از راه پیامبر(ص) به او عنایت کرد، چراکه قرآن در وصف پیامبر(ص) می‌فرماید «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم» و او معنای این آیه را با عمل و با لحظه لحظه زندگی اش تفسیر کرد.

همچنین سردار اشتری در خصوص مأموریت‌های پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، گفت: ما در مبارزه با قاچاق مواد مخدر جدی هستیم و همان‌طور که امام راحل(ره) فرمودند: «امیدوارم همه متوجه این معنا باشند که مسئله مواد مخدر توطئه استکبار است» در این میان بین مصرف‌کننده موادمخدر و قاچاقچی تفاوت قائلیم و مصرف‌کنندگان موادمخدر را قربانی جنایتی سازمان یافته و پیچیده می‌دانیم که باید با بانیان آن قاطعانه برخورد کنیم.

وی ادامه داد: قاچاق موادمخدر یکی از مهم‌ترین و کثیف‌ترین توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم و به خصوص جوانان ماست و ما در راه این مبارزه، شهیدان ارزشمندی نثار سربلندی مردم کشورمان کرده‌ایم که همه این جانفشانی‌ها توسط فرزندان شما در نیروی انتظامی به تأسی از سردار دل‌ها و قهرمان ملی همه ما «حاج قاسم سلیمانی» به سرانجام می‌رسد.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص اقدامات این مرکز در مبارزه با کرونا گفت: بحمدالله با همت و همکاری خوب مردم، میزان ابتلا به کرونا در جامعه کمتر شده و به سطح بهتری نسبت به قبل رسیده که این امر در گام نخست مدیون عنایت خداوند متعال و بعد به خاطر درک و فهم و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم در این زمینه است.

وی با ابراز امیدواری از ادامه همکاری مردم با دستگاه‌های مسئول در این زمینه و جلوگیری از اوج‌گیری مجدد این بیماری اظهار کرد: هر چند محدودیت‌ها برای زندگی مردم مشکلاتی ایجاد کرده است اما فرجام خوش آن یعنی کاهش محسوس تلفات، ارزش تحمل این مشکلات را داشت.

انتهای پیام
captcha