خون شهید سلیمانی در رگ‌های مقاومت می‌جوشد
کد خبر: 3945520
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

خون شهید سلیمانی در رگ‌های مقاومت می‌جوشد

فرمانده سابق تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(ع) گفت: آمریکا بداند وعده «انتقام سخت» قطعی و جدی است و خون شهید سلیمانی هنوز در رگ‌های محور مقاومت در حال جوشیدن است.

خون شهید سلیمانی در رگ‌های محور مقاومت می‌جوشدبه گزارش ایکنا از قزوین، مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شب گذشته 14 دی در مسجد جامع شهر کوهین از توابع استان قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان بخش، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و تعدادی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

در این مراسم سردار هاشم آذربایجانی، فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب‌الامر(عج) و از همرزمان شهید سلیمانی گفت: در شرایطی که منطقه تحت یک آگاهی کاذب قرار داشت مردم منطقه عاشق شهید سلیمانی شدند و امروز خون شهید سلیمانی هنوز در رگ‌های محور مقاومت در حال جوشیدن است، محوری که وی با روح خود ابداع کرد.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) با بیان اینکه ترامپ تصور می‌کرد با ترور شهید سلیمانی، محور مقاومت از هم می‌پاشد، افزود: مقاومتی که شهید سلیمانی با هوشیاری خود از آن تغذیه کرد و به آن روح بخشید، در همه میادین باقی خواهد ماند.

آذربایجانی ضمن بیان اینکه پرچم شهید قاسم سلیمانی یک پرچم بلند باقی خواهد ماند و رزمندگان مقاومت آن را بر فراز گنبد «مسجد الاقصی» بالا می‌برند، گفت: شهید سلیمانی قبل و بعد از شهادت فاتح و رهبر واقعی جهاد بوده و هست. ما هم مرد عمل هستیم و از آمریکا انتقام خواهیم گرفت؛ لذا آمریکا بداند وعده «انتقام سخت» قطعی و جدی است.

انتهای پیام
captcha