رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان درگذشت آیت‌الله مصباح را تسلیت گفت
کد خبر: 3945682
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان درگذشت آیت‌الله مصباح را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی درگذشت آیت‌الله مصباح‌یزدی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی درگذشت آیت‌الله مصباح‌یزدی را تسلیت گفت. 

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
إِذَا مَاتَ اَلْمُؤْمِنُ اَلْفَقِيهُ ثُلِمَ فِي اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ يَسُدُّهَا شَيْءٌ

با اندوه و حسرت جامعه‌ی علمی کشور و حوزه مقدسه‌ی علمیه به مصیبت فقدان جانکاه عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت‌الله علامه آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی(اعلی الله مقامه) مبتلا و ممتحن گردید.

متفکر برجسته و مجاهد خستگی ناپذیری که عمر با برکت خویش را همراه با اخلاص و پارسایی در تحکیم مبانی و توسعه‌ی معارف و تبیین آموزه‌های دین و شریعت سپری کرد و در این راه پرفراز و نشیب از تندباد مخالف و ناسازگاری و جفای ملامت گران نهراسید و جز انجام وظیفه و ادای تکلیف، سودای دیگری در سر نداشت.

در طول مدت نیم قرن خصوصا سه دهه‌ی گذشته بخش عمده‌ی مجاهدت آن فیلسوف عالی‌قدر مصروف تربیت نسل جوان دانشجو و طلبه و پاسخ به شبهات دینی گردید و سد بلند ایستادگی در برابر التقاط و انحراف فکری و فرهنگی با تلاش خستگی ناپذیر آن بزرگمرد قوام و استحکام یافت.

اینجانب که خود در طول سالیان متمادی در شمار ارادتمندان و شیفتگان این معلم نامدار بوده و هستم ضایعه‌ی ارتحال جانگداز آیت‌‌الله مصباح یزدی(رضوان الله تعالی علیه) را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی(دامت معالیه)، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و جهان اسلام، شاگردان و پرورش یافتگان مکتب و محضر ایشان، خاندان مکرم و محترم و آقازادگان بزرگوارشان، به ویژه به داماد فرزانه و معززشان حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای محمدی عراقی(دامت برکاته) عضو محترم شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات آن فقیه سعید را از درگاه الهی مسألت می‌کنم.

سیدمحسن شفیعی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان»

انتهای پیام
captcha