مراسم ترحیم آیت‌الله مصباح یزدی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3946187
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳

مراسم ترحیم آیت‌الله مصباح یزدی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله محمد‌تقی مصباح یزدی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی مشفقیان، معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 17 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله محمد‌تقی مصباح یزدی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: این مراسم فردا پنج‌شنبه، 18 دی‌ماه از ساعت 10 صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.  

وی افزود: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی علاوه بر آنکه علّامه و متفکری برجسته بود، لسان گویای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی نیز محسوب می‌شد و نقش‌آفرینی ایشان در مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی موجب بغض و کینه شدید دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به این عالم برجسته شده بود.

مشفقیان تصریح کرد: به همین دلیل، برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی آیت‌الله مصباح یزدی، یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس ادامه داد: این مراسم با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی، با سخنرانی مجازی آیت‌الله شب زنده‌دار، عضو فقهای شورای نگهبان و آیت‌الله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند درصورت تمایل، این مراسم را از طریق درگاه: www.emamat-jomeh.ir/live به‌صورت زنده نیز تماشا کنند.

انتهای پیام
captcha