کشور مسیر تعالی را طی می‌کند / کمبودها، عدالت ایجادشده را رد نمی‌کند
کد خبر: 3948734
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

کشور مسیر تعالی را طی می‌کند / کمبودها، عدالت ایجادشده را رد نمی‌کند

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه کشور مسیر تعالی، توسعه و آبادانی را طی می‌کند ادامه داد: در این مسیر کمبودها و مشکلاتی وجود دارد که باید اصلاح شوند اما این موارد، دستاوردها و عدالت ایجاد شده را رد نمی‌کند.

استاندار

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان که امروز ۳۰ دی‌ماه در اهواز برگزار شد، از تشکیل ۲۱ کمیته برای برگزاری مراسم‌ دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: باید این کمیته‌ها نسبت به سال‌های قبل فعال‌تر و برجسته‌تر عمل کنند و تلاش و همت بیشتری صورت گیرد تا رنگ و روی شهرها امید، پیروزی، آرامش و نویدبخش شود.

وی با تأکید بر انجام اقدامات مناسب فرمانداران، شهرداران و مسئولان در جهت گرامیداشت دهه فجر، گفت: باید کارکرد برنامه‌های دهه فجر، کارکرد امیدبخش باشد و مردم را به و وحدت و یکپارچگی در کنار هم سوق دهیم. پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی مستعضفین بر مستکبرین است و در طول این ۴۰ سال علی‌رغم تمام دسیسه‌ها، حیله‌گری‌ها و اقدامات خصمانه با تدبیر امام (ره) و مقام معظم رهبری و همت مردم ایران نقش برآب شد و انقلاب اسلامی پرقدرت‌تر به کار خود ادامه می‌دهد.

شریعتی با تأکید بر اینکه کشور مسیر تعالی، توسعه و آبادانی را طی می‌کند ادامه داد: در این مسیر کمبودها، مشکلات، قصورها و ایرادهایی هم وجود دارد که باید آنها هم اصلاح شوند و به سمت برنامه‌ریزی برای اصلاح آنها هم برویم اما این موارد دستاوردها و عدالت ایجاد شده را رد نمی‌کند.

استاندار خوزستان گفت: ما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دهه فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی را هرچه باشکوه تر برگزار می‌کنیم و وحدت، امید و نشاط مردم را فارغ از اهداف و مقاصد کوچک یا بحث‌ها و جناح‌های سیاسی مدنظر قرار می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha