مراسم دیدار مسئولان دستگاه‌های دولتی با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3950980
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

مراسم دیدار مسئولان دستگاه‌های دولتی با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد

مراسم دیدار مسئولان دستگاه‌های دولتی با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، صبح امروز 12 بهمن‌ماه در مسجد رضوان اهواز برگزار شد.

مردم ما سزاوار خدمت هستند / بهترین اعمال صالح، خدمت به مردم است

به گزارش ایکنا از خوزستان‏، مراسم دیدار مسئولان دستگاه‌های دولتی با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، صبح امروز 12 بهمن‌ماه در مسجد رضوان اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد‏، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: بر اساس آیه «وَكُلَّ إِنْسَانٍ أَلْزَمْنَاهُ طَائِرَهُ فِي عُنُقِهِ وَنُخْرِجُ لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ كِتَابًا يَلْقَاهُ مَنْشُورًا»(اسراء‏، 13) در جهان آخرت، عمل صالح همچون مدال افتخاری به گردن انسان بسته شده و عمل غیرصالح نیز همچون طوق به گردن افراد قرار دارد. در تمام دوران عمر ما، عمل ما مکتوب می‌شود و از این رو باید تلاش کنیم تا کتاب خود را مملو از عمل صالح کنیم. یکی از بهترین اعمال صالح، خدمت به مردم است و اگر انسان نیاز یک نیازمند و مشکل مراجعه کننده‌ای را برطرف کند، جایگاه بالایی نزد خدا دارد.

وی با اشاره به چهل‌دومین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان از همان ابتدا به انقلاب اسلامی طمع داشتند و می‌گفتند که انقلاب به وجود امام(ره) متوقف است و اگر امام نباشد انقلاب از بین می‌رود، اما امام فرمود انقلاب متوقف بر فرد نیست، و اکنون هم، همینگونه است.

موسوی‌فرد ادامه داد: انقلاب اسلامی را مردم به وجود آوردند و همواره بابصیرت و آگاه هستند، از این رو شایسته خدمت هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مسئولان استان خوزستان، تصریح کرد: هر جا هستید تلاش کنید مشکلات مردم را برطرف کنید؛ مشکلات امروز زیاد است و کمر مردم را خم می‌کند. اگر از عهده شما برآمد، مشکل آنها را حل  کنید، وگرنه با گشاده‌رویی با آنها مواجه شوید.

امام جمعه اهواز درباره نقش و جایگاه مردم در حفظ انقلاب اسلامی گفت:‌ مردم بودند که انقلاب کردند و هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند و همواره در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شکل‌گیری میز خدمت در مصلی نماز جمعه اهواز، گفت: اداراتی که مراجعات زیادی دارند، هر هفته در میز خدمت نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند. اگر احساس می‌کنید اداره شما پرمراجعه است، مسئول اداره در مصلی حضور پیدا کند. لازم نیست برای نماز بیایید، اما بعد از نماز جمعه بیایید و پاسخگوی مردم  باشید. گاهی هفتصد یا هشتصد مراجعه کننده به مصلی داریم. اگر احساس می‌کنید می‌توانید گرهی از مشکلات مردم باز کنید‏، در میز خدمت حضور پیدا کنید. سخت‌ترین مشکلات بر گرده مردم است. سزاوار نیست مردم ما شش‌ماه‏ یا هشت‌ماه حقوق نگیرند. باید هر کجا هستیم تلاش کنیم مشکلات آنها را برطرف کنیم یا کاهش دهیم چون این وظیفه ما است.

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت فرارسیدن این روز از چندین ماه قبل 21 کارگروه در استان شروع به فعالیت کردند.

وی با تأکید بر ضرورت تجلیل از امام(ره) و انقلاب گفت: تجلیل انقلاب اسلامی وظیفه ما به عنوان وارثان آن است. امروز جامعه ما دچار مشکلاتی است که به همه مردم فشار می‌آورد و باید با تبیین جایگاه انقلاب، ضرورت تفکر انقلابی را روشن کنیم.

انتهای پیام
captcha