محفل انس با قرآن ویژه مربیان قرآنی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3952277
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

محفل انس با قرآن ویژه مربیان قرآنی در اردبیل برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت نرگس حوزه ۶ خواهران حضرت سمیه(س) استان اردبیل، گفت: محفل انس با قرآن ویژه مربیان بانوی قرآنی اردبیل از سوی حوزه آموزش سپاه استان، برگزار شد.

محفل انس با قرآن ویژه مربیان قرآنی در اردبیلوحیده حاجی‌بابایی، فرمانده پایگاه مقاومت نرگس حوزه ۶ خواهران حضرت سمیه(س) استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: محفل انس با قرآن ویژه مربیان بانوی قرآنی اردبیل از سوی حوزه آموزش سپاه استان در این پایگاه برگزار شد.

وی بیان کرد: محوریت برنامه‌های این محفل، قرائت قرآن هدیه به روح پرفتوح امام راحل و شهدای انقلاب، مروری بر یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مولودی خوانی دو تن از مداحان اهل بیت(ع) بود.

حاجی‌بابایی، اظهار کرد: جامعه اسلامی برخاسته از آموزه‌های قرآن است و دشمن تلاش می‌کند تا این ارزش‌ها و آموزه‌ها را از آن سلب کند و بهترین زبانی که می‌توان از طریق آن پیام قرآن را تبیین کرد، تقویت آموزش مربیان قرآنی و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه است.

گفتنی است؛ محفل انس با قرآن کریم دیگری نیز پنجشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در این پایگاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha