برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی معرفی شدند
کد خبر: 3959275
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی معرفی شدند

برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی(یادمان دعبل خزاعی) از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) معرفی شدند.

برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی معرفی شدندبه گزارش ایکنا از خوزستان، برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی(یادمان دعبل خزاعی) از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) معرفی شدند.

بر این اساس، در بخش شَعبی، نوری جابری از جزیره مینو(از توابع شهرستان خرمشهر) مقام اول، مهدی ناصری از شهرستان شوش مقام دوم و نادیه عاشوری از اهواز مقام سوم را کسب کردند. همچنین قاسم نیسی از باوی، عبدالحسین صیاحی از اهواز، جاسم سلامی از شادگان، شیما ناصری از اهواز و مهدی نعیماوی از شادگان شایسته تقدیر این بخش شناخته شدند.

در بخش فصیح نیز آسیل سقلاوی از لبنان رتبه اول، محمدعلی فرحات از لبنان رتبه دوم و عقیل اللواتی از عمان رتبه سوم را کسب کردند و در این بخش اثری شایسته تقدیر شناخته نشد.

در بخش مقاله، اثر خیریه عچرش و مژگان علی‌نژاد از اهواز شایسته تقدیر شناخته شدند.

هیئت داوران این دوره از جشنواره علی عفراوی، عدنان غزی و بهروز سپیدنامه بودند.

یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی(یادمان دعبل خزاعی) از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به دبیری عباس حزباوی و به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha