محفل مجازی انس با قرآن در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3960712
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
همزمان با عید نوروز؛

محفل مجازی انس با قرآن در ملایر برگزار می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری محافل انس با قرآن در فضای مجازی و برگزاری ختم قرآن هدیه به امام عصر(عج) در اعیاد شعبانیه خبر داد.

محفل انس با قرآن در فضای مجازی در ملایر برگزار می‌شودحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به تقارن اعیاد شعبانیه و عید نوروز، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان ملایر در این ایام اجرا می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: بیشتر این برنامه‌ها در فضای مجازی و برخی از برنامه‌ها نیز به‌صورت حضوری در مکان نهای عمومی و مساجد به‌صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی به فضاسازی سطح شهر ملایر متناسب با اعیاد شعبانیه و عید نوروز، پخش دعای تحویل سال از مناره‌های مساجد شهرستان ملایر، توزیع بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی در ایام نوروز، حضور کاروان‌های شادی در مناطق محروم شهرستان و برگزاری جشن در محلات و در فضای باز و برگزاری پویش صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در لحضه تحویل سال را از برنامه‌های در حال اجرا در این ایام دانست.

وی با بیان اینکه امسال نیز با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا و شرایط موجود بیشتر برنامه‌ها در اعیاد شعبانیه از طریق فضای مجازی خواهد بود، گفت: در این زمینه برنامه‌های مختلفی در اعیاد شعبانیه در فضای مجازی در حال انجام است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن در فضای مجازی و برگزاری ختم قرآن هدیه به امام عصر(عج) و ختم صلوات را از برنامه‌های این اداره در فضای مجازی در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه برشمرد.

نجفی تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی با محتوای متناسب با این ایام، پخش مولودی‌خوانی و مسابقه هفت‌سین مهدوی، مسابقه 313 نیز به‌مناسبت میلاد امام زمان(عج) و... را نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در اعیاد شعبانیه برشمرد.

انتهای پیام
captcha