اجرای طرح «عطر انتظار» با مشارکت 69 دارالقرآن خراسان رضوی
کد خبر: 3960808
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

اجرای طرح «عطر انتظار» با مشارکت 69 دارالقرآن خراسان رضوی

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های قرآنی آموزش‌ و پرورش در نوروز 1400، از اجرای طرح «عطر انتظار» با مشارکت 69 دارالقرآن استان خبر داد.

اجرای طرح «عطر انتظار» با مشارکت 69 دارالقرآن خراسان رضویعلی مهدوی‌خواه، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به اینکه نوروز 1400، مناسبت ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) را در پیش داریم، لذا بر این اساس، برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان در این ایام تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص طرحی با عنوان «عطر انتظار» از سوی دارالقرآن‌های آموزش‌ و پرورش در قالب برنامه مفرح و جنگ‌گونه به‌صورت نمایش عروسکی و پرده‌خوانی با محوریت موضوعات مرتبط با مهدویت و انتظار در حال آماده‌سازی است که در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان از طریق پایگاه مجازی انتظار و مهدویت شبکه شاد پخش خواهد شد.

مهدوی‌خواه تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت دارالقرآن‌ها به‌صورت قطبی ترسیم شده است، در نظر داریم طرح «عطر انتظار» را در همه 69 مرکز دارالقرآن استان اجرایی کنیم.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام از طریق فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از ابتدای اعیاد شعبانیه آغاز شده و این برنامه نیز در طول ایام نوروز ادامه خواهد داشت که این برنامه از طریق پایگاه محافل انس با قرآن کریم شبکه شاد در حال برگزاری است.

مهدوی‌خواه اظهار کرد: مأموریت مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش این است که در ایام نوروز فضای مجازی را رها نکنند، چراکه شعار ما بر این اساس بوده که فعالیت‌های قرآنی در هیچ شرایطی تعطیل نشود.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوعات مختلف از سوی دارالقرآن‌ها پیش‌بینی شده است که این برنامه هم برای ایام نوروز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha