13 فروردین؛ تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های کرج ممنوع
کد خبر: 3961883
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

13 فروردین؛ تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های کرج ممنوع

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه‌ای در روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است.

13 فروردین، تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های کرج ممنوع

پیمان بضاعتی‌پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اعمال محدودیت‌های ویژه در روز طبیعت در پارک‌های کرج، اظهار کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر این ویروس و حفظ سلامت شهروندان تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج تعطیل است.

وی افزود: امسال هیچکدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه‌ای در روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: همچنین همه فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های سطح شهر کرج متوقف شده و انتظار می‌رود شهروندان از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور غیرضروری در سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha