پویش «آجرهای مهربانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد
کد خبر: 3965301
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

پویش «آجرهای مهربانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش «آجرهای مهربانی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه در استان آغاز شده است.

پویش «آجرهای مهربانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، پیروز کرمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 فروردین‌ماه اظهار کرد: خیران نیک اندیش در کهگیلویه وبویراحمد می‌توانند به منظور شرکت در این پویش با مراجعه به سامانه http://ajorbajor.ir/ و سامانه مهر مدرسه http://MehreMadrese.ir با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در امر حسنه مدرسه‌سازی مشارکت داشته ‌باشند.
وی بیان کرد: داوطلبان پس از ورود به سامانه‌های مذکور استان کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب کرده و بعد از اهدای کمک‌های نقدی پوستری با عکس خود یا افراد خانواده خود دریافت می‌کنند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر برای توسعه مدارس در سال ۱۳۹۹، گفت: ۶ هزار و۸۵۶خیر این استان در این طرح برای ساخت، تجهیز و تعمیر فضاهای آموزشی مشارکت کردند.
کرمی ابراز کرد: این طرح که با هدف جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم برای ساخت، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی اجرا شد منجر به افزایش ۱۰۸درصدی مشارکت خیران کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته نسبت به سال پیش شد.
وی ابراز کرد: میزان تعهد خیران برای توسعه و بهبود فضای آموزشی در استان که در سال ۱۳۹۸ ، ۱۰۴ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال بود در سال ۱۳۹۹ به ۲۱۷میلیارد و۶۷میلیون ریال رسید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه هم اکنون ۱۲۹ هزار و ۸۴۰ دانش آموز در ۲ هزار و ۲۰۲مدرسه کهگیلویه وبویراحمد مشغول تحصیل هستند، تاکید کرد: با وجود تلاش‌های دولت در سال‌های اخیر اما دسترسی همه دانش آموزان به فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد در استان نیازمند ادامه مشارکت خیران نیکوکار است.
کرمی تصریح کرد: دولت دوازدهم ۵۰۶ کلاس درس در این استان با زیر بنای ۹۳ هزار متر مربع احداث ودراختیار آموزش وپرورش قرار داده، ضمن اینکه این میزان فضای آموزشی با یک هزار و۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته شده است.

انتهای پیام
captcha