نخستین جشنواره «مناجات و دعاخوانی» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3967354
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

نخستین جشنواره «مناجات و دعاخوانی» در لرستان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مداحان استان لرستان از برگزاری نخستین جشنواره مناجات و دعاخوانی مجازی با محوریت قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در این استان خبر داد.

نخستین جشنواره منـاجـات و دعـاخـوانـی مجـازی در لرستان برگزار می‌شودمهدی دهقان‌نژاد، رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: جشنواره دعا و مناجات‌خوانی با محوریت قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در لرستان از سوی سازمان بسیج مداحان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه ماه مبارک رمضان امسال است در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: ارتقا و افزایش انس و ارتباط با دعا و مناجات در جامعه، شناسایی و تربیت نوجوانان مستعد و توانمند در زمینه دعا و مناجات‌خوانی از اهداف برگزاری نخستین جشنواره مسابقات مناجات و دعاخوانی مجازی است.

دهقان‌نژاد با اشاره به زمان اجرای جشنواره، بیان کرد: مرحله مقدماتی در سطح استانی تا پایان ماه مبارک رمضان و مرحله نهایی در سطح کشوری بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان لرستان در خصوص هدایای این جشنواره، گفت: در دو سطح نوجوانان و جوانان به نفر اول سه میلیون ریال، نفر دوم دو میلیون ریال و نفر سوم یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در جشنواره مسابقات مناجات و دعاخوانی مجازی، ادامه داد: در بخش نوجوانان، آقایان مستعد و توانمند در زمینه دعا و مناجات‌خوانی در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و در سطح جوانان نیز آقایان مستعد و توانمند در زمینه دعا و مناجات‌خوانی در رده سنی ۱۹ تا ۴۰ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دهقان‌نژاد در خصوص نحوه ارسال آثار به این جشنواره یادآور شد: شرکت کنندگان می‌توانند اجرای مناجات و دعاخوانی خود را به‌صورت کلیپ تصویری تا ۵ دقیقه به شماره ۰۹۱۰۶۵۷۴۳۱۰ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha