اجرای ۲۲۰۰ برنامه ویژه سوم و چهارم خرداد در خوزستان
کد خبر: 3972950
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

اجرای ۲۲۰۰ برنامه ویژه سوم و چهارم خرداد در خوزستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از اجرای ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در سراسر استان خبر داد.

سوم خرداد

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار عباس یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های سوم و چهارم خرداد که امروز اول خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه شاخص برای سوم و چهارم خرداد در سراسر استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: به دلیل گسترش ویروس کرونا برنامه‌ها‌ در سطح رسانه، صدا و سیما و فضای مجازی طراحی شده‌اند. شاخص‌ترین برنامه بنیاد حفظ آثار ۹۰ برنامه در سطح استان است که شامل نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، فراخوان ملی مسابقه جمله‌های حماسی، فراخوان استانی داستان‌های سوم خرداد، رونمایی از ده‌ها کتاب و سند موزه دفاع مقدس، پخش برنامه تلویزیونی سوم خرداد از باغ موزه خرمشهر و همچنین ثبت ملی ۱۱ نقطه از جایگاه‌های دفاع مقدس در خرمشهر و تولید تیزر و موشن گرافیک و برگزاری همایش بانوان در خرمشهر دزفول و اهواز است.

یوسفی گفت: همچنین نیروهای مسلح هم به این مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای دارند که با ۴۰ برنامه از جمله تقدیر از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، تجلیل از خانواده‌های شهدای این عملیات، فضاسازی محیطی و ... است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: همچنین ناجا با ۳۳ برنامه از جمله رژه موتوری، تولید برنامه‌های تحلیلی و سپاه با ۳۴۰ برنامه از جمله تجلیل از رزمندگان در صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس، تولید برنامه‌های تلویزیونی در آبادان و خرمشهر و دزفول، توزیع بسته‌های معیشتی در روز سوم خرداد در سراسر استان و در دزفول اندیمشک شوش شوشتر مسجد سلیمان سوم و چهارم خرداد این دو روز را گرامی می‌دارند.

وی بیان کرد: چهارم خرداد به عنوان دست‌آورد ارزشی باید در یادها بماند. دستاوردهای عملیات بیت المقدس در ابعاد سیاسی اجتماعی نظامی و غیره را فراموش نکنیم.

انتهای پیام
captcha