جنگ برای جانبازان ادامه دارد
کد خبر: 3973989
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

جنگ برای جانبازان ادامه دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، یادگاران هشت سال دفاع‌مقدس و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

جنگ برای جانبازان ادامه داردبه گزارش ایکنا از خوزستان، عبدالرضا فرجیان در دیدار با جانبازان نخاعی بیمارستان ضایعات نخاعی امام خمینی(ره) اهواز بیان کرد: سوم خرداد و تقارن آن با پیروزی‌های جبهه مقاومت و همچنین چهارم خرداد را که روز ملی پایداری و مقاومت مردم دزفول نامگذاری شده به هم استانی‌های خودم و تمامی مردم ایران تبریک می‌گویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان افزود: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان یادگاران هشت سال دفاع‌مقدس و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند. دفاع‌مقدس سال‌هاست به پایان رسیده است، اما جنگ جانبازان با درد و رنج ناشی از آسیب‌های جسمی جانبازی همچنان ادامه دارد.

فرجیان خاطرنشان کرد: نسل سوم انقلاب، دفاع مقدس و آسیب‌های ناشی از جنگ را ندیده‌اند، اما حضور جانبازان می‌تواند بهترین آیینه برای نشان دادن فداکاری‌ها و عظمت انقلاب اسلامی به آنان باشد.

وی اظهار کرد: امروز اگر ما آسایشی داریم و پیشرفت در انقلاب ما صورت گرفته از برکات خون پرفتوح شهدای عزیز و جانبازی شیرمردانی است که هشت سال دفاع مقدس را به تصویر کشیدند و این را ثابت کردند که تا جان در بدن دارند نمی‌گذارند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن متجاوز برسد.

انتهای پیام
captcha