مشارکت در تعیین سرنوشت کشور حق آحاد ملت است
کد خبر: 3978242
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

مشارکت در تعیین سرنوشت کشور حق آحاد ملت است

استاندار گیلان، اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به پشتوانه حضور مردم در تمام صحنه ها دانست و گفت: این آگاهی و بصیرت در ملت ایران وجود دارد که مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و نظام را حق خود بدانند.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز، 28 خرداد در نخستین دقایق شروع فرآیند انتخابات با حضور در شعبه دبیرستان شهید بهشتی رشت رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار گیلان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم ایران در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی حماسه آفرینی می کنند، گفت: گیلانیان نیز همواره در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و عزت این نظام در میدان حضور داشته و دارند.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور مردم گیلان، تصریح کرد: در نخستین ساعات آغاز رای گیری شاهد حضور گسترده و استقبال مردم در شعب اخذ رأی هستیم.

زارع با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری یک انتخابات سالم و امن فراهم شده است، بیان کرد: شرکت در انتخابات یک رسالت خطیر است که ملت ایران این رسالت را به نحو احسن به انجام خواهند رساند.

استاندار گیلان، اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به پشتوانه حضور مردم در تمام صحنه ها دانست و گفت: این آگاهی و بصیرت در ملت ایران وجود دارد که مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و نظام را حق خود بدانند و در این برهه حساس با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر انقلاب، برای توسعه کشور اهتمام داشته باشند.

وی بار دیگر از مردم دعوت کرد با حضور در شعب اخذ رأی در این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی مشارکت داشته باشند و خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با حضور گسترد و پرشور خود پای صندوق‌های رأی توجه همگان را به اهمیت انتخابات و پشتیبانی از این نظام و انقلاب جلب کنند.

انتهای پیام
captcha