شعب اخذ رأی در خوزستان بدون مشکل در حال فعالیت هستند
کد خبر: 3978283
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

شعب اخذ رأی در خوزستان بدون مشکل در حال فعالیت هستند

استاندار خوزستان با بیان اینکه عوامل اجرایی و سایر عوامل ستاد اجرایی از دیشب تا صبح امروز بیدار بودند تا مشکلات شعب برطرف شود، گفت: اکنون نیز خوشبختانه تمام شعب بدون مشکل امنیتی در حال ادامه فعالیت هستند.

شعب اخذ رأی در خوزستان بدون مشکل در حال فعالیت هستندبه گزارش ایکنا از خوزستان، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار خوزستان، امروز، 28 خرداد، در حاشیه بازدید از شعب رأی‌گیری در اهواز اظهار کرد: آنچه دیده می‌شود گویای حضور مردم و وضعیت حوزه‌ها است؛ ستاد انتخابات خوزستان و مرکزی کشور، همه شعب اخذ رأی را حتی در دورترین نقاط رصد می‌کنند.

وی افزود: ستاد انتخابات خوزستان تقریباً همه اقدامات مورد نیاز را به موقع انجام داد و تنها تعداد کمی از کارت‌خوان‌ها دیر به دست ما رسیدند که وزیر کشور دستور داد روند به صورت آفلاین و دستی انجام شود و به محض اینکه صندوق‌ها برسند روند رأی‌گیری الکترونیکی شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه وقفه‌ای در رأی‌گیری ایجاد نشده است، گفت: از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی که در حوزه‌ها فعال هستند تشکر می‌کنم. از مردم خوب و انقلابی خوزستان نیز که با حضور پرشور خود در حال رقم زدن حماسه جدیدی هستند، تشکر می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی گفت: خوزستان نشان داد در همه صحنه‌های انقلاب و تمامیت ارضی حرف اول را می‌زنند. همان طور که مردم خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، کاملا حضور داشتند و حافظین اصلی تمامیت ارضی کشور و حامیان اصلی جمهوری اسلامی بودند، اکنون هم قبل از آغاز زمان رأی‌گیری جمعیت در برخی از شعب بسیار زیاد و غیرقابل تصور بود. آمار نسبت به آماری که قبلا گفته می‌شد به سرعت در حال افزایش است و میزان مشارکت به سرعت در حال بالا رفتن است.

وی افزود: عوامل اجرایی و سایر عوامل ستاد اجرایی از دیشب تا صبح امروز بیدار بودند تا مشکلات شعب برطرف شود. اکنون نیز خوشبختانه تمام شعب بدون مشکل امنیتی در حال ادامه فعالیت هستند. تا ساعت ۱۲ شب تمام شعب باز خواهند بود، اما پس از آن، تنها افراد مستقر در داخل شعبه و حوزه می‌توانند رأی بدهند بنابراین از مردم می‌خواهم در ساعات پایانی هم همه برای رأی دادن مراجعه کرده باشند تا داخل حوزه وارد شوند و رأی دهند. امیدوارم انتخابات امسال در شان و شوکت نظام جمهوری اسلامی باشد و این حضور پرشور مردم پاسخ قدرتمندانه‌ای به دشمنان و آمریکا باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نشان از توجه خاص به ندای رهبری و حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی است. امیدواریم با این حضور پرشور تا آخر شب، درصد بسیار بالایی از مردم پای صندوق‌ها حاضر شوند و حماسه بیشتری نسبت به دوره‌های قبل رقم بزنند.

وی با بیان اینکه ضعف‌هایی وجود داشت که در حال برطرف شدن است، گفت: با داشتن ۴ هزار و ۱۸۰ صندوق، طبیعی است در برخی جاها اشکالات کوچکی رخ دهد که با تلاش و حضور به موقع نیروها، برطرف می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی افزود: حضور مردم در صف‌های رأی بسیار زیاد است، بنابراین باید با فاصله مشخص در صف‌ها بایستند. از مردم می‌خواهیم ضمن حضور قوی پای صندوق‌ها، فاصله و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند و شرمنده نشویم.

وی در پایان تصریح کرد: تا ۱۲ شب شعب یک‌سره باز هستند اما ۱۲ شب به بعد از افراد داخل حوزه و شعب، رأی‌گیری می‌شود. بنابراین در صورتی که مردم حدود ساعت ۱۲ شب به شعب رسیدند درون محوطه بروند تا روند رأی‌گیری از آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام
captcha