بیش از ۱۰۰ هزار نفر برگزاری انتخابات خوزستان را برعهده دارند
کد خبر: 3978351
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

بیش از ۱۰۰ هزار نفر برگزاری انتخابات خوزستان را برعهده دارند

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و نیروهای حفاظت، کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان: بیش از ۱۰۰ هزار نفر برگزاری انتخابات خوزستان را بر عهده دارندبه گزارش ایکنا از خوزستان، رضا نجاتی، رئیس ستاد انتخابات خوزستان، امروز، 28 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دقایق اولیه رأی‌گیری با همراهی استاندار خوزستان از تعدادی از شعب اخذ رأی بازدید داشتیم که خدا را شکر استقبال بسیار خوب و باشکوه بود.

وی با بیان اینکه رنگین‌کمان اقوام در شعب اخذ رأی توسط مردم تشکیل شده است، افزود: همه نکات و پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید در شعب اخذ رأی رعایت شده است. همچنین رابطان بهداشتی در شعب حضور خوبی دارند و مردم نیز همه ماسک زده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: مردم تقریباً پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند و خودکار شخصی به همراه دارند. از همه افرادی که در شعب اخذ رأی حضور پیدا می‌کنند درخواست داریم تا خودکار شخصی به همراه داشته باشند و حتما ماسک بزنند. امیدواریم این روندی که شاهد آن هستیم در بعد از ظهر نیز ادامه داشته باشد و شاهد حضور پرشور مردم باشیم. از مردم خوزستان درخواست داریم تا حضور خود را پای صندوق‌های رأی به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و حتماً در ساعت‌های اولیه پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و نیروهای حفاظت، کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: امسال به دلیل کرونا و بحث گرمای خوزستان، درخواست افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رأی در استان را داشتیم که با آن موافقت شد و ۴ هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رأی در خوزستان وجود دارد. تقریبا در همه مناطق و خیابان‌ها، شعب اخذ رأی وجود دارد.

نجاتی تصریح کرد: امسال یک هماهنگی میان ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان صورت گرفته است که می‌توانیم تا ساعت ۲ بامداد از مردم رأی‌گیری کنیم. با توجه به شرایط گرما و همچنین بحث کرونا، ساعت رأی‌گیری افزایش یافته است. بر این اساس تا ساعت ۲۴ بامداد، شعب اخذ رأی باز هستند، رفت و آمد در شعب وجود دارد، اما پس از آن افراد به درون شعبه هدایت خواهند شد و درب‌های شعبه بسته خواهند شد و سپس از افراد درون شعبه تا ساعت ۲ بامداد رأی‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha