قدردانی حجت‌الاسلام شفیعی از شرکت مردم در انتخابات
کد خبر: 3978833
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

قدردانی حجت‌الاسلام شفیعی از شرکت مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی از شرکت مردم در انتخابات قدردانی کرد. 

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی از شرکت مردم در انتخابات قدردانی کرد. 

«بسم الله الرحمن الرحیم
مردم سربلند و رشید استان خوزستان
برادران و خواهران ارجمند
اینک که با عنایت الهی و تفضلات ولی الله الاعظم ارواحنافداه و به یمن دعای خیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در دفتر نقش‌آفرینی‌های ماندگار شما ثبت و ضبط شده و جلوه شکوه حضور ملت بزرگ ایران و مردم بزرگوار استان ما به نمایش آمده است پس از شکرگزاری به درگاه حضرت احدیت وظیفه دارم از شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

بدون تردید این همدلی و همراهی شیرین بدون حرکت و اقدام همه اقشار و اصناف خوزستانی‌های عزیز به ویژه جامعه دانشگاهی تحقق پیدا نمی‌کرد و به بار نمی‌نشست.

اینک و در دور جدید تلاش و فعالیت قوه مجریه امیدوارم خداوند بزرگ به رییس جمهور عزیز منتخب و کابینه‌ای که حول محور ایشان شکل خواهد گرفت توفیق مضاعف و توان دو چندان ادای دین و انجام تکلیف خدمتگزاری عطا فرماید و زمینه تحقق حداکثری آرمان‌های امام بزرگوار و شهیدان عزیزمان فراهم گردد.

در خلق حماسه حضور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعای برخاسته از عمق جان و سکانداری و راهبری مقام معظم رهبری ستون اصلی و رکن رکین و مشارکت ملت فهیم و بصیر ایران نقش بی‌بدیل و شورانگیزی داشته است که خدا را بر ارتباط عمیق امام و امت شاکر و سپاسگزارم و از بارگاه کبریایی‌اش طول عمر با برکت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و شوکت و عظمت ملت ایران دامت توفیقاتهم را خواستارم.

لازم می‌دانم از تمامی دست اندرکاران این انتخابات گسترده خصوصا علمای بزرگ و فرزانگان حوزه و دانشگاه ـ مسئولان و متولیان اجرایی و نظارت ـ مراجع و کارگزاران امنیتی و انتظامی ـ نخبگان و سرآمدان فرهنگی ـ رسانه‌های جمعی و فعالان حوزه ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی قدردانی و تشکر نموده و توفیق الهی برای همگان مسألت کنم.»
سیدمحسن شفیعی
مسئول دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
دانشگاه‌های استان خوزستان ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام
captcha