برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی در کردستان
کد خبر: 3979903
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان در تاریخ 10 تیرماه خبر داد.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از آغاز ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات هیئت مدیره مؤسسات قرآن این استان خبر داد و اظهار کرد: فعالان قرآنی استان تا هشتم تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود برای این دوره از انتخابات اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان در تاریخ 10 تیرماه جاری، افزود: انتخابات مذکور با حضور نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور و مسئولان امور قرآنی ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه این انتخابات از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود، افزود: در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی فقط مؤسساتی که دارای مجوز رسمی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبیلغات اسلامی هستند، می‌توانند شرکت کنند.

رستمی یادآور شد: در حال حاضر 16 مؤسسه قرآنی وابسته به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دارای مجوز رسمی فعالیت قرآنی از سوی این اداره‌کل هستند.

انتهای پیام
captcha